Splošni pogoji poslovanja

Registracija

Ob naročilu izdelka v naših spletnih trgovinah https://osebnovarovalnaoprema.si, https://sport-tactical.com,  katere lastnik smo kot podjetje UPline d.o.o., se je potrebno registrirati. Za uspešen nakup so potrebni naslednji podatki: naslov plačnika oz. naslov za dostavo, mobilna telefonska številka in e-naslov na katerega kupec prejme potrdilo in v primeru pravne osebe tudi davčna številka podjetja. Z uspešno oddanim naročilom oz. nakupom na spletni strani se strinjate z vsemi pogoji poslovanja podjetja UPline d.o.o.

Spletna trgovina https://osebnovarovalnaoprema.si/  je namenjena izključno samo pravnim osebam, društvom, kmetijam in javni upravi. 


Naročanje

Vsa naročila potekajo preko spletnih trgovin  https://osebnovarovalnaoprema.si,  https://sport-tactical.com , katere lastnik smo kot podjetje UPline d.o.o. in so dostopna 24 ur na dan in 7 dni na teden. Izbirate lahko med vsemi objavljenimi izdelki, če pa želenega izdelka ni na zalogi, nam pošljite povpraševanje na E: prodaja@upline.si in obvestili vas bomo, ali je dobava mogoča. Izdelki v spletnih trgovinah so kakovostni in v skladu s standardi, ki jih zagotavljajo naši dobavitelji. Za podrobnejše informacije o sestavi posameznega izdelka nam pišite po elektronski pošti.

Cene izdelkov 

Cene veljajo do trenutka objave novega cenika na spletni strani. Vse cene izdelkov v spletnih trgovinah podjetja UPline d.o.o. so v evrih z dodanim 22% DDV. Izdelke dostavlja Pošta Slovenije, d.d., po ceniku, objavljenem na spletni strani www.upline.si.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec na spletni strani odda naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika kot kupca. Pogodba bo shranjena pri našem podjetju, dostop do nje je mogoč osebno na naslovu podjetja, po pošti ali e-pošti. Znižani izdelki so označeni z oznako “AKCIJA”.

Oddaja naročila

Oddaja naročila je mogoča tudi po telefonu. Kupec s klicem na številko za naročanje T: 03 620 89 82, lahko odda naročilo, ki ga mora tudi pisno potrditi z jasnimi besedami (npr. “potrjujem naročilo”), tako da po e-pošti odgovori na potrdilo, ki mu je posredovano ob oddaji naročila. Pogodba je sklenjena, ko kupec pošlje pisno izjavo, da ponudbo sprejema. Kupca za klice na telefonsko številko skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov bremeni le osnovna cena telefonskega pogovora, ki jo zaračunava telekomunikacijski operater.

Status naročila

Status naročila prejmete po e-pošti. Vsako spremembo naročila dobite na svoj e-naslov, ki ste ga navedli ob nakupu. Prav tako dobite e-pošto, če kateri od vaših naročenih izdelkov trenutno ni dobavljiv ali je dobavljiv kasneje kot je predvideno s strani dobavitelja.

Dobavni roki

Dobavni roki so kratki v primeru, da je izdelek na zalogi.  Izdelki na zalogi v podjetju, so dobavljivi v roku do 3 delovnih dni. V primerih, ko se zgodi, da izdelka ni na zalogi v podjetju, ampak na zalogi pri dobavitelju, so dobavni roki do 8 delovnih dni. Daljši dobavni roki so predvsem pri izdelkih, ki so specifični in dobavitelji ne morejo zagotoviti takojšnje dobave. Načeloma dobavni roki ne presegajo od 14 do 30 dni dni od potrjenega in plačanega naročila.

Dobavni roki so lahko daljši od 30 dni: 

  • če dobavitelj nima izdelka na zalogi
  • izdelki so po naročilu
  • izdelki so po prednaročilu iz proizvodnje
  • izdelki so v omejenih količinah
  • na trgu je pomanjkanje materiala
  • na trgu je pomanjkanje izdelkov


Pošta Slovenije

Pri dostavi sodelujemo s Pošto Slovenije, d.d., ki zagotavlja hitro in zanesljivo dostavo paketov. V večini primerov stranke naročene izdelke prejmejo že naslednji delovni dan. V času sezonskih razprodaj in akcij, se lahko zaradi povečanega prometa, čas obdelave vašega naročila podaljša.


Načini plačila:

Plačilo po predračunu | Plačilo po spletni banki

Kupcu spletne trgovine  izdamo Predračun za naročeno blago, takoj po izvedbi nakupa, ki ga poravna z nakazilom na poslovni račun podjetja. Blago bo odposlano, ko bo na poslovnem računu podjetja UPline d.o.o. razvidno, da je bilo plačilo uspešno izvedeno in tudi v skladu z rokom dobave, ki je dogovorjen s kupcem. Takšen način plačila je namenjen predvsem pravnim osebam, javnim ustanovam in društvom. 

Preko plačilnega modula STRIPE

Kupcu spletne trgovine omogočamo plačilo preko kreditnih kartic ali PayPala.  Stripe je globalna plačilna platforma za plačevanje preko spleta. Stripe podpira vse večje debetne in kreditne kartice: Visa, Mastercard, Maestro in American Express, prav tako tudi vrsto e-denarnic ter ostalih plačilnih sredstev. V Sloveniji podpira vse večje plačilne kartice. 

Zamenjava blaga

Če je kupec naročil izdelek, ki mu kakorkoli ne ustreza (prevelik, premajhen,…), ga lahko skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov pri nas zamenja. O želeni zamenjavi nas mora obvestiti v 8 dneh na E: prodaja@upline.si. V naši vednosti in po dogovoru nam izdelek pošlje na naslov za menjave in vračila: UPline d.o.o., Zalog pri Šempetru 19A, 3311 Šempeter v SD.

In poslali mu bomo drugega, skladno z dogovorom. Edini strošek, ki bremeni kupca, je strošek vračila izdelka.

Preklic naročila in neprevzem pošiljke

Kupec lahko svoje naročilo prekliče v 24 urah po oddaji naročila. Pri pravočasnem preklicu naročila kupcu v zvezi s tem ne nastanejo nobeni stroški. Naročilo prekličete na E:  prodaja@upline.si. Kupec lahko svoje naročilo prekliče tudi pozneje, vendar samo, če mu po emailu sporočimo, da izdelka, ki ga je naročil, ne moremo pravočasno dobaviti. V primeru neprevzema pošiljke za katero ni verodostojne razlage kupca, kupcu izstavimo račun za poštnino in pakiranje po veljavnem ceniku podjetja. 

Reklamacije in vračilo blaga

Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v dobro kupca, skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov.

Potrošnik ima skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) pravico, da v 14 dneh od prejetja blaga podjetju sporoči oz. poda izjavo, da odstopa od pogodbe (nakupa), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži podjetju z nedvoumno izjavo, ki jo pošlje na E: prodaja@upline.si, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Kupec ima za tem 8 dni, da blago vrne v nespremenjeni količini in obliki ter ga pošlje podjetju na naslov za vračila in menjave: UPline d.o.o., Zalog pri Šempetru 19A, 3311 Šempeter v SD. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom pogodbe (nakupa), je neposreden strošek vračila blaga. Vračila blaga z odkupninami ne sprejemamo! Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 8-dnevnega roka za vračilo.

Vračilu kupec obvezno priloži kopijo računa. Kot navaja 43.d člen ZVPot, vrnemo prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Kupec ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Denar bomo vrnili nemudoma, ko bo to mogoče, vendar ne pozneje kot v 8 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Slikovni material izdelkov spletnih trgovin

Slike oz. fotografije izdelkov, ki so objavljene v spletnih trgovinah, katerih lastnik je podjetje UPline d.o.o., so zaradi specifike spletne trgovine digitalno obdelane, zato ne izključujemo odstopanja v barvnem odtenku prejetih izdelkov.  Do razlik v barvnem odtenku izdelka lahko pride tudi zaradi uporabe različnih nastavitev zaslonov in uporabe različnih naprav za dostop do želene spletne trgovine. Vsaka naprava (računalnik, mobilni telefon, dlančnik,…) prikazuje barve in barvne odtenke z določenim odstopanjem od dejanskega stanja.

Seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake:

Skladno z ZVPot je napaka stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik skladno z določbami ZVPot, uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake v dveh letih, odkar je bila stvar izročena, kar izkazuje z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice na ta način:

če o napaki obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita;

kupec mora prodajalca obvestiti na info@upline.si in natančneje opisati napako ter ponudniku omogočiti, da stvar pregleda;

obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo.

Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

odpravi napako na blagu ali

vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

vrne plačani znesek.

Če napaka ni sporna, ponudnik čimprej, vendar najpozneje v osmih dneh ugodi kupčevi zahtevi. Ponudnik pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna. Če ponudnik uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini maloprodajne cene novega proizvoda. Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ga je imel pri spletnem nakupu. Kupec, ki ni potrošnik skladno z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo.

Skladno z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) ponudnik v splošnih pogojih poslovanja obvešča, da trenutno ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži skladno s tem zakonom. Skladno s 4. odstavkom istega člena ponudnik objavlja povezavo na platformo za SRPS tukaj.

Politika varstva osebnih podatkov

Politika varstva osebnih podatkov podjetja UPline, kateri je lastnik spletnih trgovin, je dostopna tukaj.

Odjava od prejemanja komercialnih in informativnih sporočil

Prejemanje reklamnih in informativnih elektronskih sporočil (E-novice) lahko prekličete tako, da na dnu sporočila sledite povezavi “Odjava od E-novic”. Ponovna prijava je mogoča v spletni trgovini ali z oddajo novega naročila.

Prejemanje komercialnih in informativnih SMS-sporočil lahko prekličete s sporočilom ODJAVA na G: 064 298 298 ali ustno s telefonskim klicem na mobilno telefonsko številko T: 03 620 89 82 v delovnem času podjetja ali pisno na prodaja@upline.si, kjer kot predmet sporočila navedete ODJAVA in pripadajočo telefonsko številko. Ponovna prijava je mogoča z oddajo novega naročila.


Podjetje UPline d.o.o.

Podjetje UPline d.o.o. je vpisano v poslovni register Slovenije AJPES, izpostava Ljubljana, z dnem 04.10.2018, z matično številko 829254000, ID za DDV je SI84426977 podjetje je zavezano za DDV. Podjetje ni zavezano k nobenim kodeksom ravnanja. Podjetje je vpisano v sodni register pod številko SRG 2018/39241, Okrožnem sodišču v Ljubljani.


Pritožbe, reklamacije in informacije - kontakt: 

T: 03 620 89 82

E: prodaja@upline.si


Delovni čas podjetja UPline d.o.o.

Od pon. do petka: od 08.00 ure do 16.00 ure

Sobote, nedelje in prazniki zaprto.