Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice kupca ter poslovni odnos med kupcem in prodajalcem oz. upravljalcem spletne trgovine.

Registracija stranke

Ob naročilu izdelka v naših spletnih trgovinah (www.osebnovarovalnaoprema.siwww.pentagon.si ), katere lastnik smo kot podjetje UPline d.o.o., se je potrebno registrirati. Za uspešen nakup so potrebni naslednji podatki: naslov plačnika oz. naslov za dostavo, mobilna telefonska številka in e-naslov na katerega kupec prejme potrdilo in v primeru pravne osebe tudi davčna številka podjetja. Z uspešno oddanim naročilom oz. nakupom na spletni strani se strinjate z vsemi pogoji poslovanja podjetja UPline d.o.o.

Naročanje izdelkov 

Vsa naročila potekajo preko spletnih trgovin (www.osebnovarovalnaoprema.siwww.pentagon.si ), katere lastnik smo kot podjetje UPline d.o.o. in so dostopna 24 ur na dan in 7 dni na teden. Izbirate lahko med vsemi objavljenimi izdelki, če pa želenega izdelka ni na zalogi ali ga ne najdete v spletni trgovini, nam pošljite povpraševanje na E: info@upline.si  in obvestili vas bomo, ali je dobava tega izdelka mogoča. Izdelki v spletnih trgovinah so kakovostni in v skladu s standardi, ki jih zagotavljajo naši slovenski in tuji dobavitelji. Za podrobnejše informacije o sestavi posameznega izdelka nam pišite po elektronski pošti. Cene veljajo do trenutka objave novega cenika na spletni strani. Vse cene izdelkov v spletnih trgovinah podjetja UPline d.o.o. so v evrih z dodanim 22% DDV. Izdelke dostavlja Pošta Slovenije, d.d., po ceniku, objavljenem na spletni strani www.upline.si.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec na spletni strani odda naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika kot kupca. Pogodba bo shranjena pri našem podjetju, dostop do nje je mogoč osebno na naslovu podjetja, po pošti ali e-pošti. Znižani izdelki so označeni z oznako "AKCIJA".

Oddaja naročila je mogoča tudi po telefonu. Kupec s klicem na številko za naročanje G: 00386 70 725 071, lahko odda naročilo, ki ga mora tudi pisno potrditi z jasnimi besedami (npr. "potrjujem naročilo"), tako da po e-pošti odgovori na potrdilo, ki mu je posredovano ob oddaji naročila. Pogodba je sklenjena, ko kupec pošlje pisno izjavo, da ponudbo sprejema. Kupca za klice na telefonsko številko skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov bremeni le osnovna cena telefonskega pogovora, ki jo zaračunava telekomunikacijski operater.

Kupec, torej, praviloma prejme naročeno pošiljko v roku od 1 do največ 30 delovnih dni po oddaji naročila, odvisno od stanja evidentiranih zalog izbranega izdelka, za katerega pa je jasno navedena informacija o stanju zaloge in roku dobave oziroma je kupcu ta informacija sporočena takoj, ko je znana s strani dobavitelja.

Status naročila stranke

Status naročila prejmete po e-pošti, ki ste jo navedli ob registraciji ali pa podali pri osebnem naročanju. Vsako spremembo naročila dobite na svoj e-naslov, ki ste ga navedli ob potrditvi naročila oziroma nakupu želenega izdelka. Prav tako dobite e-pošto, če kateri od vaših naročenih izdelkov trenutno ni dobavljiv ali je dobavljiv kasneje kot je predvideno s strani dobavitelja.

Dobavni roki izdelkov

Dobavni roki so kratki v primeru, da je izdelek na zalogi.  Izdelki na zalogi so dobavljivi v roku 1 do 3 delovnih dni. V primerih, ko se zgodi, da izdelka ni na zalogi, takrat vas bomo o tem obvestili po e-pošti na e-naslov, ki ste ga vpisali ob oddaji naročila. Daljši dobavni roki so predvsem pri izdelkih, ki so specifični in dobavitelji ne morejo zagotoviti takojšnje dobave, vendar naj ne bi presegali časa dobave 30 dni od potrjenega naročila.

Pošta Slovenije - pogodbena dostava

Pri dostavi pogodbeno sodelujemo s Pošto Slovenije, d.d., ki zagotavlja hitro in zanesljivo dostavo paketov. V večini primerov stranke naročene izdelke prejmejo že naslednji delovni dan. V času sezonskih razprodaj in akcij, se lahko zaradi povečanega prometa, čas obdelave vašega naročila podaljša. Prav tako Pošta Slovenije prevzema izdelke, ki jih stranka reklamira. Le tako je možno uveljaviti morebitno reklamacijo.

Stroški dostave in pakiranja blaga

Dostava izdelkov: 

  • je lahko brezplačna v primeru nakupa izdelkov v vrednosti do =100,00€ z ddv in pri osebnem prevzemu blaga v PE Žalec podjetja UPline d.o.o.
  • je plačljiva na območju dostave v Sloveniji v znesku =4,76€ z ddv nad vrednostjo =100,00€ z ddv nakupa izdelkov
  • je plačljiva po ceniku dostavnih pogodbenih partnerjev za dostave izdelkov v EU ali izven EU

Mesto prevzema in osebni dvig izdelkov: 

  • UPline d.o.o., Šlandrov trg 40, 3310 Žalec
  • v delovnem času podjetja
  • zaželen predhodni klic stranke zaradi morebitnega dela na terenu

Dostavne službe: 

  • Pošta Slovenije za dostavo po Sloveniji
  • DPD za dostavo po tujini

Delovni čas podjetja UPline d.o.o.: 

Od pon. do pet.: od 08.00 do 16.00 ure

Delo na terenu: do 18.00 ure

Sobote, nedelje, prazniki - ZAPRTO

Načini plačila:

Z gotovino po povzetju:

Kupec plača naročilo dostavljavcu Pošte Slovenije z gotovino, ko mu ta dostavi naročeno blago po Pogojih poslovanja - stroškov dostave. Takšen način plačila je namenjen predvsem fizičnim osebam. Gre za naročila manjših vrednosti nakupa in količine - do 50,00€ + ddv.

Preko TRR po izdanem predračunu - spletna banka ali UPN obrazec:

Kupcu spletne trgovine po emailu izdamo račun/predračun za naročeno blago takoj po izvedbi nakupa, ki ga poravna z nakazilom na poslovni TRR podjetja. Blago bo odposlano, ko bo na poslovnem TRR podjetja UPline d.o.o. razvidno, da je bilo plačilo uspešno izvedeno. Takšen način plačila je namenjen predvsem pravnim osebam, javnim ustanovam in društvom. Gre za naročila večjih vrednosti in večjih naročenih količin.


Podatki za plačilo preko spletne banke ali UPN: 

UPline d.o.o.,

Šlandrov trg 40, 3310  Žalec

TRR: SI56 0510 0801 6340 903

BIC CODA: ABANSI2X

Referenca: SI00 + številka predračuna

Namen: spletna trgovina

Obvestilo o računu in obveznosti kupca

Obvestilo o obveznosti izdaje računa in izročitve računa kupcu ter obveznosti kupca, da prevzame in zadrži izdani račun, je na voljo na povezavi: "Vklopi razum, zahtevaj račun!"

Cene

Prodajalec je zavezanec za DDV, tako da cene že vsebujejo ddv, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo na dan nakupa in veljajo do preklica oziroma spremembe cenika. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Prodajalec si v takih primerih pridržuje pravico do spremembe cene med obdelavo naročila!

V tem primeru bo kupec o tem pisno obveščen in mu bo ponujena možnost odstopa od pogodbe, hkrati pa mu bo ponujena tudi rešitev, ki bo šla v smer obojestranskega zadovoljstva.

Popusti za dolgoročne in zveste kupce

Svoje stranke, seveda, radi nagradimo tudi v obliki določenih popustov. Veljajo tako za fizične kot tudi za pravne osebe.

  • 2% pridobijo kupci avtomatično pri naslednjem nakupu, če se prijavijo kot uporabnik spletne trgovine kot fizična oseba. Ta popust je od drugega nakupa dalje stalen popust tega uporabnika spletne trgovine, ki jo ima v lasti lastnik UPline d.o.o.
  • do 30% popusta lahko pridobijo kupci, ki se prijavijo kot uporabnik spletne trgovine kot pravna oseba. To so izredni popusti, za katere veljajo pogoji veleprodaje in se sam nakup preko spletnih trgovin zaključi le s potrjenim naročilom s strani pravne osebe in so odvisni od količine in vrste naročenega blaga. Pravnim osebam pošljemo predračun z določenim popustom na email, ki so ga navedli ob registraciji nakupa.

Akcije oziroma izdelki v akciji z določenim popustom

V določenem obdobju, ki ga določi podjetje UPline doo, bodo na voljo za uporabnike spletne strani izdelki v akciji oziroma izdelki z določenim popustom. Akcije in Popusti za zveste kupce ali morebitne druge oblike prodajnih ugodnosti za kupce – se med seboj izključujejo! Za kupca vedno izberemo najbolj ugodno možnost nakupa in pridobitve popusta, ki mu ga lahko omogočimo.

Zamenjava blaga oziroma izdelka

Če je kupec naročil izdelek, ki mu kakorkoli ne ustreza (prevelik, premajhen,...), ga lahko skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov pri nas zamenja. O želeni zamenjavi nas mora obvestiti v 8 dneh na E: info@upline.si. V naši vednosti in po dogovoru nam izdelek pošlje na naslov za menjave in vračila:

UPline d.o.o., Šlandrov trg 40, 3310 Žalec

in poslali mu bomo drugega, skladno z dogovorom. Edini strošek, ki bremeni kupca, je strošek vračila izdelka.

Vračilo in zamenjava blaga ter pravica do odstopa od nakupa

Že kupljeno blago, pod pogojem, da je blago nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži, lahko kupec v roku 8 (osmih) dni od prejema blaga, pošlje nazaj prodajalcu in zamenjali ga bomo za drugo blago. Morebitno razliko v vrednosti blaga je potrebno doplačati. Strošek vračila blaga nosi kupec, strošek ponovnega pošiljanja pa prodajalec – lastnik spletne trgovine t.j. UPline d.o.o.

Kupcu pripada pravica, da v 8 (osmih) dneh, po prevzemu blaga, pisno sporoči prodajalcu, da z izdelki ni zadovoljen ali da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev, izdelke pa mora nato vrniti v roku 8 (osmih) dni od obvestila o odstopu od pogodbe nepoškodovane in v originalni embalaži s priloženim računom.

Vrnitev blaga v roku za odstop se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca in sicer na E: prodaja@upline.si , blago pa vrniti v 8 (osmih) dneh od dneva nakupa oz. obvestila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa, ki ga kupec dobi priloženega z dostavljenim blagom. Prodajalec ne sprejema odkupnih pošiljk. Kupcu bo kupnina vrnjena v roku 3 (treh) dni izključno na njegov osebni ali poslovni TRR, najkasneje pa v 16 (šestnajstih) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, brez da kupec to zahteva.

Preklic naročila in neprevzem pošiljke

Kupec lahko svoje naročilo prekliče v štirih (4.) urah po oddaji naročila. Pri pravočasnem preklicu naročila kupcu v zvezi s tem ne nastanejo nobeni stroški. Naročilo prekličete na E: info@upline.si. Kupec lahko svoje naročilo prekliče tudi pozneje, vendar samo, če mu po emailu sporočimo, da izdelka, ki ga je naročil, ne moremo pravočasno dobaviti.

Reklamacije in vračilo blaga

Vračilo in zamenjava blaga ter pravica do odstopa od nakupa

  • čas za vračilo ali zamenjavo - v roku osmih (8.) dni od prejema blaga
  • obvezno priložena kopija računa
  • strošek vračila blaga nosi kupec
  • strošek ponovnega pošiljanja blaga nosi prodajalec
  • pošiljk z odkupninami ne sprejemamo

Več informacij na E: info@upline.si ali G: 00386 64 298 298 | G: 00386 70 725 071

_____________________________________________________________________________________

*Prosimo, preberite naslednje besedilo:

Že kupljeno blago, pod pogojem, da je blago nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži, lahko kupec v roku osmih (8.) dni od prejema blaga, pošlje nazaj prodajalcu in zamenjali ga bomo za drugo blago. Morebitno razliko v vrednosti blaga je potrebno doplačati. Strošek vračila blaga nosi kupec, strošek ponovnega pošiljanja pa prodajalec – lastnik spletne trgovine t.j. UPline d.o.o.

Kupcu pripada pravica, da v osmih (8.) dneh, po prevzemu blaga, pisno sporoči prodajalcu, da z izdelki ni zadovoljen ali da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev, izdelke pa mora nato vrniti v roku osmih (8.) dni od obvestila o odstopu od pogodbe nepoškodovane in v originalni embalaži s priloženim računom.

Vrnitev blaga v roku za odstop se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca in sicer na E: prodaja@upline.si , blago pa vrniti v osmih (8.) dneh od dneva nakupa oz. obvestila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži.

Priložena mora biti kopija računa, ki ga kupec dobi priloženega z dostavljenim blagom. Prodajalec ne sprejema odkupnih pošiljk. Kupcu bo kupnina vrnjena v roku treh (3.) dni izključno na njegov osebni ali poslovni TRR, najkasneje pa v šestnajstih (16.) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, brez da kupec to zahteva.

Reševanje reklamacij

  • čas za reklamacijo - v roku osmih (8.) dni od prejema blaga
  • obvezno priložena kopija računa
  • strošek vračila in prejema blaga nosi prodajalec - prevzem Pošta Slovenije
  • Prosimo, preberite spodnje besedilo...
  • o poteku postopka reklamacije bo kupec redno informiran

Osebni stik z nami na E: prodaja@upline.si ali G: 00386 64 298 298 | G: 00386 70 725 071

_____________________________________________________________________________________

*Prosimo, preberite naslednje besedilo:

Kupec lahko reklamira blago, če le to nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali pa kako drugače odstopal od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v roku 8 (osmih) dni od dneva nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, zahteva popravilo artikla ali vračilo kupnine.

V primeru reklamacij nas lahko pokličete na številko G: 070 725 071, ali pa nam pišete na E: prodaja@upline.si , pošiljko pa, po predhodnem dogovoru z nami, vrnete na naš naslov preko našega kurirja. Kurir bo reklamirano pošiljko prevzel pri vas, na naše stroške. Drugačen način vračila blaga na naše stroške ni možen! Pri uveljavljanju garancije poslujemo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).

V primeru, da je paket, ki ga prejmete ob naročilu blaga, fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni oziroma poštni službi in sicer tako, da o zadevi seveda najprej obvestite lastnika spletne trgovine UPline d.o.o. preko E: prodaja@upline.si  ali preko G: 070 725 071, mi pa Vam po predhodnem dogovoru z Vami, pošljemo kurirja dostavne službe, ki prevzame pošiljko v enakem stanju, kot ste jo prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili), vi pa izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj z našo dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času, seveda ob predpostavki, da prejmemo od kupca vse želene podatke, ki jih potrebujemo za rešitev nastale situacije.

Pritožbe in spori

  • čas za odgovor na pritožbo - rok osmih (8.) dni od prejema pritožbe kupca
  • T: 03 620 89 82
  • E: info@upline.si 

_____________________________________________________________________________________

*Prosimo, preberite naslednje besedilo:

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov (ZVPot). Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Prodajalec bo v roku 8. (osmih) delovnih dni potrdil kupcu, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Slikovni material izdelkov spletnih trgovin

Slike oz. fotografije izdelkov, ki so objavljene v spletnih trgovinah katerih lastnik je podjetje UPline d.o.o., so zaradi specifike spletne trgovine digitalno obdelane, zato ne izključujemo odstopanja v barvnem odtenku prejetih izdelkov.  Do razlik v barvnem odtenku izdelka lahko pride tudi zaradi uporabe različnih nastavitev zaslonov in uporabe različnih naprav za dostop do želene spletne trgovine. Vsaka naprava (računalnik, mobilni telefon, dlančnik,...) prikazuje barve in barvne odtenke z določenim odstopanjem od dejanskega stanja.

Komunikacija

Prodajalec bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu kupec izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala sestavine, ki bodo jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno naveden, akcije, posebni popusti in druge tržne tehnike bodo jasno označene kot takšne z jasno določenimi pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval.

Mnenja in komentarji uporabnikov

Mnenja oz. komentarji uporabnikov spletnih trgovin ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletnih trgovin, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Prodajalec omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih prodajalec pregleda.

Prodajalec ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju prodajalca ne nosijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih.

Prodajalec ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu prodajalca, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na prodajalca.

Odveza odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti blaga ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh.

V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Prodajalec mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvirajo iz tega naslova. Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake:

Skladno z ZVPot je napaka stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik skladno z določbami ZVPot, uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake v dveh letih, odkar je bila stvar izročena, kar izkazuje z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice na ta način:

  • če o napaki obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita;
  • kupec mora prodajalca obvestiti na info@upline.si in natančneje opisati napako ter ponudniku omogočiti, da stvar pregleda;
  • obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo.

Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Če napaka ni sporna, ponudnik čimprej, vendar najpozneje v osmih dneh ugodi kupčevi zahtevi. Ponudnik pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna. Če ponudnik uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini maloprodajne cene novega proizvoda. Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ga je imel pri spletnem nakupu. Kupec, ki ni potrošnik skladno z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo.

Skladno z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) ponudnik v splošnih pogojih poslovanja obvešča, da trenutno ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži skladno s tem zakonom. Skladno s 4. odstavkom istega člena ponudnik objavlja povezavo na platformo za SRPS tukaj.

Politika varstva osebnih podatkov

Politika varstva osebnih podatkov podjetja UPline, kateri je lastnik spletnih trgovin: www.osebnovarovalnaoprema.siwww.pentagon.si, je dostopna tukaj.

Odjava od prejemanja komercialnih in informativnih sporočil

Prejemanje reklamnih in informativnih elektronskih sporočil (E-novice) lahko prekličete tako, da na dnu sporočila sledite povezavi "Odjava od E-novic". Ponovna prijava je mogoča v spletni trgovini ali z oddajo novega naročila.

Prejemanje komercialnih in informativnih SMS-sporočil lahko prekličete s sporočilom ODJAVA na G: 070 725 071 ali ustno s telefonskim klicem na mobilno telefonsko številko G: 070 725 071 v delovnem času podjetja ali pisno na E: info@upline.si, kjer kot predmet sporočila navedete ODJAVA in pripadajočo telefonsko številko. Ponovna prijava je mogoča z oddajo novega naročila.

Podjetje UPline d.o.o.

Podjetje UPline d.o.o. je vpisano v poslovni register Slovenije AJPES, izpostava Ljubljana, z dnem 04.10.2018 z matično številko 8292540000 ID za DDV je SI84426977, podjetje je zavezano za DDV. Podjetje ni zavezano k nobenim kodeksom ravnanja. Podjetje je vpisano v sodni register pod številko SRG št.2018/39241 pri Okrožnem sodišču v Ljubljani. Poslovni račun je odprt na Deželni banki Slovenije: SI56 1910 0001 1442 368, BIC CODA: SZKBSI2X