Kupcu spletne trgovine, ki je podjetje, po emailu izdamo Predračun za naročeno blago, takoj po izvedbi nakupa, ki ga poravna z nakazilom na poslovni račun podjetja. Blago bo odposlano, ko bo na poslovnem TRR podjetja UPline d.o.o. razvidno, da je bilo plačilo uspešno izvedeno in v skladu z rokom dobave, ki je bilo dogovorjeno s podjetjem. V primeru, da je izdelek na zalogi pri dobavitelju, je na Predračunu tudi jasno zabeležen rok dobave izdelka. Podjetja so lahko upravičena tudi do določenih popustov, glede na količino, vrsto in znesek nakupa.
Kupec spletne trgovine, ki je lahko le pravna oseba, naročeno blago potrdi z nakazilom na poslovni račun podjetja. Naročilnica velja kot Predračun dokler kupec ne prejme naročenega izdelka na dom. Naročen izdelek bo poslan v skladu z rokom dobave, ki je bilo dogovorjeno s kupcem. Ob prevzemu izdelka, kupec prejme tudi Račun. V primeru, da je izdelek na zalogi pri dobavitelju, je v spletni trgovini tudi jasno zabeležen rok dobave izdelka. Pri veleprodaji izdelkov, so roki dobav zelo pomembni.
Plačilo po povzetju:
Samo v primeru minimalnega naročila 40€ + ddv. Stroške poštnine nosi kupec naročila.
UPline d.o.o.,
Zalog pri Šempetru 19A, 3311 Šempeter v SD
TRR: SI56 0400 1004 9817 055, Nova KBM d.d. Mb
BIC CODA: KBMASI2X
Referenca: SI00 + št. naročila
Namen: št. naročila